czwartek, 16 lipca 2015

etap 1. Geneza powstania

AKI - Anonimowa Kreatorka Indywidualistka. Mam 16 lat. Jestem wrażliwa, chcę się podzielić z Tobą moimi przemyśleniami. Często są one bardzo głębokie, lecz zdarzają się też te błahe. Uzależniłam się od diety i marzę o byciu dzieckiem, by jak kiedyś zjadać całą paczkę ciastek, po czym niczym się nie przejmować. Dzisiaj mam wyrzuty sumienia, gdy zjem jednego cukierka, a o istnieniu batonów już dawno zapomniałam. Znajdziesz u mnie dietetyczne przepisy, prawdziwe inspiracje, przemyślenia. Chcę, abyśmy prowadziły dialog, dzieliły się swoją wiedzą. Mam nadzieję, że nie zostanę z tym wszystkim sama. Właściwie nie wiem do czego dążę, ale kocham pisać oraz gotować. Postaram się ciekawie wprowadzić Ciebie w mój świat. 

Jestem zupełnie anonimowa, ale nadal prawdziwa. Mam długie, brązowe włosy, podobno ładną twarz, duże oczy, 175 cm wzrostu i ważę 48 kg. Prowadziłam już kiedyś bloga. Teraz mam inną, nową wizję. Chcę, aby blog zmieniał się razem ze mną. Dobrze by było, gdybyś mi towarzyszyła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz